IZZATI KAMSANI


Click here for Myspace Layouts

sayang

zati..ohhh...zati

03 September 2011

perjalanan raya yang pendek

     pagi raya
7.00 pg- ak bgun mcm biasa..terus pergi dapur tolong mak msk mcm2..ada lodeh rendang nasi himpit,masak arab..semua ad..pastu adik bradik aku sorang2 bgon..dlm kul 9.00 pg ktowang bergaya..aku mcm biase la..mesti kena make up skit2..hhahahha..bese lah pompuan.tudung dh kasi lilit punya lilit..SIAP..pastu ktowang g umah nenek..jauh sgt2..hahah satu kg je la..mintak maaf semua..yg pnting msih dpt duit raya larh..pastu dlm kul 12 blik mambau..semangat larh nk blik tp satu yg x best DEKAY SGT kg aku ni..baru nk terlelap dh sampai..




otw g umah nenek..smangat niiiiii







punyalah smngat lalu dpn umah nabil..skali dye x de plak..kalu ada keta ak ngn kakak ak mesti jerit pggl.."NABILLLLLLLLLLLLL NK RAYA BOLEH TAK?"..beh kurang mcm tu la






ni lah aku ngn kakak aku kt mambau..pic x bnyak larhhhhhh



itulah raya aku..ada best ade x best..


No comments:

Post a Comment

pengomen..