IZZATI KAMSANI


Click here for Myspace Layouts

sayang

zati..ohhh...zati

30 November 2011

sejak dua menjak ni ak online fb mcm2 wok perangai..bkn la x suka tp lawak pun ada.. sejak malaysia menang bola sukan sea..huishh brape ramai pkai dp pemain bola..yang tak boleh bla lg siap tulis status.. I SKUNK X LEH DI GANGGU COZ MILIK MAHALI JASULI SOWANG JEW..hahahaha..sukati kau lah nk ckp apa yg penting kau puas.. tp bila difikirkan balik team malaysia kuat gak kan..kuat larhh senang cite tp yg sodeh eh my booboo x de..dye injured..sape??? wan zack haikal larhh.. k ni antara gambar





nmpak tak WAN ZACK HAIKAL..nmpk? dasar penipu..dye mane ada dalam tu..mybe time ni dia injured kot..hahahahha..nmpak tak pemainan dye..huhu..k ni actually sape wan zack haikal..









 ni la dye wan zack haikal..dia ni kira hebat gak r tp biase r bola kan bulat so everything can happen lagi2 injured ni mmg slalu blaku..mane aku tahu..ayah aku dlu ckg sukan tp skunk gubesor..tu yg aku tahu skit2 tu..tp skunk dye dah blikkkk..dye dh boleh main..hehehe..man of match is coming..ngaaauummm...ok yg tu over skit..agak r

tapi semua tahu yg main bola bukan sorang tp 11 orang dalam satu padang n simpanan dye lg..tp aku bkn la ada kerja nak kira satu2..mane yg aku nmpak aku ingat  la yop.. so antara yg skunk tgh hot jadi pujaan yang aku nmpak adalah...NAZMI FAIZ MANSOR...





dia ni sebaya aku..17 dh g sukan sea tp dia amek spm mcm mane ek??? aaargghhh x kesah la..dia ni cute gler r..rambut dia yg mcm ala2 korea gitu..suka mak nok..hahhahaha..lg buat semua makcik2 nk jdikan dia menantu bila baru2 ni lwn bahrain dye jaringkan gol dr jarak 30 meter..tak ke hot tu..mmmm.. ..bila terpikir blik yg dia ni budak ssbj nyesal plak aku dlu x join ssbj..mmmm..papepun budak ni terbaek wok..yg lg nmpak budak ni hot ble dlu friend dye kt fb 500 lebih je tp skunk nk add dh x leh coz freind request ramai bebenor..ushhhh3...hebaq demo..btw good luck nazmi faiz mansor..so nme bru dye..nafama..

then skunk aku nak cite yg paling style dalam ramai2 ni..sape lagi kalau bukan  asrarudin putra omar..aku mmg minat giler dia ni dari dia team ngan selangor lagi..tp hati aku hancur kejap bila ada cerita dia ngn rozita che wan..ok..crita tu dh x de so skunk aku nk cerita kat semua yang kitowang bnyak sangat persamaan tp satu je perbezaan..sweet x..ok perbezaan nye..aku je syok kt dye tp dye x syok kat aku..tu nmenye bkn sweet tp over..hahaha...tu mknnya..hehehe..gurau je la..punya la aku minat dia aku siap add dye lagi kt fb..nmpk betapa mint aku kt dye ni..hahahah


ni time ak msj ngn dye..dpt skit je tp aku punyer gembira siap kne marah r ngn mak aku..hahhahaha...tgk nmpk x pmainan dye..hehehe

k tu la antara yg still top kt kepala hotak aku ni..tp pasni sape lagi bagus jd top la k..hahahahha...so tahniah kepada skuad malaysia nnt kt myanmar kte buat lagi k...terima kasih banyak2







TERIMA KASIH SKUAD BOLA SEPAK MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

pengomen..