IZZATI KAMSANI


Click here for Myspace Layouts

sayang

zati..ohhh...zati

27 December 2011

akhirnya sempurna

     puihhh..hembus habuk..dah lame ak x update blog..sbb aku bz...ok sbenarnya aku malas la..aku dh mula kerja..after spm lebih kurang sebulan aku rehat sekarang aku dh kerja..alaa kerja biase2 je..kt kedai bku skola rendah skkbst..mcm2 perangai aku jumpe orang..kira semua kerja yg aku buat alhamdulillah ok..xde masalah lagi..tp aku ada masalah yg sgt2 besar..xde sape2 boleh tlg aku skunk ni..aku rindu pd satu manusia ni..walaupun ak kerap msj dgn dye n kol dye tp x sama mcm dulu..aku rindu dia sgt2..ye aku tahu mst ramai yg ckp aku ni over act coz rindu pada orang yg x rindu kan kita tp bg aku biar lah aku bg sikit ruang kt hati aku rindu kat sesiape..macam2 suare aku dgr..ye dr kwn2 aku sendiri..dah lame aku simpan bnda ni..haaaa..akhirnya aku puas..yes mmg dh lame ak simpan..aku pun dpt tahu dr org lain..aku dgr kau ckp
"stop la berangan zati..ko xlayak utk laki tu..sedar la skit woi"
ok aku nk komen skit..terima kasih kwn tp aku harap kau pon paham yg aku mmg suka dye..knp kau nk marah..ok aku x secntik kau tp aku pun berhak nk dpt mcm org lain gak kan..aku pun nk ape yg org lain ade,sbb tu fitrah manusia la kawan..xpe2 ak dh lama maafkan kau tp kau kne r sedar bila ckp tu jage2 skit ayat kau sbb x semua kwn2 kau boleh di percayai okey..
pastu aku dgr ad yg ckp
"izzati, u r so idiot coz fall in love with him coz he is so stupid boy"
hello sape kau nk ckp ak idiot n dia tu bodoh..manusia sama okay..xde yg beza..stop la judge org k..sukati la apa aku nk buat..xpe2 yg ni pun ak dh lme maafkan sbb kau kwn ak..sampai hati kau kan
"izzati,dia x suka kat kau la"
xpe aku x kesah sbb aku tahu kau yg nk dia kan..kwn ak dh lame tahu psl bnda ni tp kau sedar x aku pun ada prasaan..yg ni aku ttp ckp kau jahat..stop la..


p/s: sebagai kwn patutnya kau sokong bkannya kutuk dye blakang2

No comments:

Post a Comment

pengomen..