IZZATI KAMSANI


Click here for Myspace Layouts

sayang

zati..ohhh...zati

14 December 2011

suara berhenti mengharap

  salah ke kalau kita mencinta seseorang tapi lelaki tu tak syg kan kita dan tak tahu hargai kita..ok aku dh rasa benda tu tahun ni dan kali ni aku istiharkan aku sudah berhenti mengharap.. aku tahu mpk mcm aku yg lebih2 tp aku perasan dua tiga menjak ni bila aku mesej dye x mcm dlu sbb aku dh tau yg salah sorang kwn aku dh kantoikan yg ak minat kt dia..kwn aku dh bg tau dia yg aku dh lama syok kt dia..ok ak x salahkan kwn aku tp ak salah kan diri aku ni sebab aku ni lebih2 dlm minat pada seseorang..klaka kan cite aku..minat pada org yg x layan kita..xpe nenek aku pernah ckp.." if u love that boy,just let him go..if he comes back,that's mean he is yours"..tp nnek ak ckp bahasa melayu la..aku je yg feeling2 omputeh..hehehehhe

   kalau dulu aku menangis aku akan ckp kt kwn baik aku..WAN ALYA..tp skunk dh xboley lagi..ktowang dh x jmpe..walaupun aku slalu kol dye tp xsame dgn sekarang..aku rindu nak jmpe dye..terima kasih kawan

sekarang baru aku sedar yg aku x layak untuk dia..tuhan nak bagi yg terbaik utk aku jadi tuhan pisah kan aku dengan dia..

TERIMA KASIH ALLAH

No comments:

Post a Comment

pengomen..