IZZATI KAMSANI


Click here for Myspace Layouts

sayang

zati..ohhh...zati

03 June 2012

:D

saya budak sekolah..yeeehhh..aku masuk form 6..dapat poli tp malas nak pergi..org ckp aku bodoh sbb tolak poli termasuk la cousin aku..ak x apply mne2 ipts langsung sbb aku ingt berbekalkan 5A tu ckup la nk msok unibersiti..hakhak..yang ado..tp ak redha sbb ak tgk ad bdk form 6, 3 chinese girl (ak pggl nama dowang sui leng) ad yg dpt 8A, 10A n 11A pun xdpt unibersiti..so ak yg dpt 5A ni ape la lagi..ok..so mybe blom rezeki aku lg..okay antara sbb aku tolak poli..

-form 6 xde byr pape...poli ad ptptn..(ok..yg ni mmg merepekkan)
-form 6 skunk pkai semester..xmcm dulu..
-form 6 dkt skola so ad ckg practical..hahahahahah *gelak jahat..(gurau je la :) )
tp sebenarnya sbb aku satu je..

AKU TAKUT HOMESICK LAAAA...OK ..silly me la..aku text member2 aku yg dpt sana sinun..dowang semua homesick..ad yg nk kuar la..kalau aku la..ape la nk jd..lg satu aku ni dh la boros kemain..so aku kena train diri aku stop memboros..then aku skunk pegi mane2 drive sndiri..kalau la aku bwk kereta pegi sana then maintenence semua parents aku yg tanggung..huh --'..kesian pulak nnt..( poyo je aku ni..)..tp aku kena juga train diri aku yg aku tak boleh bg alasan homesick sbb smpai bila aku nk duduk bwh ketiak mak ayah aku..aku nk jugak masuk UNIBERSITI..so ak janji dlm diri aku yg insyaallah akuakan fight utk stpm ni..ayah aku slalu ckp TAK DAPAT NO 3, NO 1 JADI LAH..so aku akan fight btul2 sbb aku nk tunjuk yg stpm boleh buat kau berjaya..INSYAALLAH..
*bye2..*lambai tangan..

p/s: maaf la kalau ada terslah ckp..ampun yaa :D

No comments:

Post a Comment

pengomen..