IZZATI KAMSANI


Click here for Myspace Layouts

sayang

zati..ohhh...zati

14 April 2014

nurkilan si gadis lemah



Aku lemah,
Dalam mencari sInar hidup,
Sering diduga dengan cinta,
Yg tak pasti kekalnya,

Aku lemah,
Dalam mengejar kejayaan,
Dalam mencari makna kehidupan,
Dalam merungkai sejuta persoalan,

Aku lemah,
Dalam menggapai cinta yang Esa,
Sering kali terleka,
Sering kali terlupa,
Aku milik Dia sepenuhnya.

Aku lemah,
Dalam setia pada si dia,
Dalam mencari sang pelengkap jiwa,
Aku sering jatuh,
Hingga hati jadi rapuh,
Hingga hati jadi remuk renyuk,
Aku siksa hati aku.

Tapi aku tahu,
Allah tak kejam,
Allah tak jahat,
Allah sesempurna tiada bandingnya,
Allah ada di sisi hati,
Sentiasa menjadi pendengar setia,
Meski kadang kala aku leka,
Pintu taubatnya sentiasa terbuka.

Buat sang pengjaga hati,
Ku harap kita sabar menanti,
Jika kau jodoh yg dtg dari illahi,
Aku setia menunggu,
Meskipun hati jiwaku beku,
Kerana aku tahu,
Allah dah ciptakan yg terbaik untukku...

Izzati Kamsani,2014

No comments:

Post a Comment

pengomen..