IZZATI KAMSANI


Click here for Myspace Layouts

sayang

zati..ohhh...zati

14 April 2014

Fuhhhhhh...... *tiup habuk...
Hahahahahaha kemain lama aku tak meng-update blog...kuikuikui

Jangan risau...lepas ni dah pakai hp feeling-feeling canggih ni aku akan dok mengomen leh dekat sini...

Maaf ya mbak jika ngak suka sama saya punya blog...maaf juta2...

Sebenarnya saya sedang menunggu masa untuk masuk ke kelas...ye lah jd guru ganti katakoo...hehehehe...doakan yg terbaik ya mas dan mbak sekalian...hehehe

Next story, saya akan ceritakan pengalaman hari pertama jd cecer..hahah teacher lah...

Kat mana? Mmmmm sabau leeyy...xngeti menyabau...hahahah *bahasa mana ni

Tp banyak sangatlah perasaan bercampur-campur sekarang ni...nak kerja ke tak...aduhaiiii..

Okay gtg...assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

pengomen..